peng 'itot'

Thursday 22 December 2011

'aku sebagai senior sementare'

~waAaaaa~
kehidupan baru aku sebagai seorang pelajar menjelma lagi
hEeee.. ( erk, bhagie sgt ke )
well, skejap je rasenye aku rase yang diri aku tu akn dipandang oleh budak2 sebagai seorang yang
bergaya , mutu , keunggulan
haha mcam  iklan moto suda~ gedix! : D 
okeyh!
kenape pulak aku terase diri aku sebegitu rupa?
memey la terase macam tu sebabnye aku kan senior ( erk, senior tok sem ni jek pon )
eh mestila suke sangat ! sangat ! sangat ! jadi senior
reasons? motip?
mestilah nk buli adk2.. haha gurau jep.. 
xkan lah nak buli adik2 pulak kan..
motip sebenar adalah

aku + senior = bangge diri

haha perlu ke merase bangge diri? ape2 pon ak adalh seorang senior


ealah, mane taknye bangge diri.
untuk course Diploma Sains Kesetiausahaan = DSK bagi 3 tahun untuk sesi disember 2011
 kami adalh salah satunya pelajar senior iaitu pada sem3 and xde senior laen dah ats kami.
reason?
sebabnye kami punye kos adalh 2nd batch yang mengambil diploma selama 3tahun pengajian. 1st batch da pergi Latihan Industri. So, super duper senior kan xde, thats why kami jadi senior untuk sem ni jelah... Alamak bocor plak rahsie de lagi senior laen.. haha whateva~
tp xpe, untuk sem ini merase jugak lah jadi senior mude2.. heheh.
okeyh!
nk jadi seorang senior ni bukan lah senang uk..
reasons?

reason 1 : kne menunjukkn sifat yang baik untuk dijadikan sebagai contoh
reason 2 : mesti buat orang yakin dengan diri kita
reason 3 : belajar pulak xboleh lebih kurang, mesti lah kene belajar betul2 untuk bagi adik2 yakin dengan ape yang akan dorang belajar nanti

warghhh! banyak tu jele yang i boley kasi as a reasons.
tp betul la tu. Aku pun pernah jadi junior, itulah yang aku rase~ 
tp itulah hakikat nye ak sebagai senior sementare,.
reason?
sem depan super duper senior aku da balik Latihan Industri.. keh3keh 
yang penting aku adalh seorang senior , baik di kamsis mahupun ni poli aku tetap akan jadi senior sementare.. haha ;p
okeyh!
   
P/s ; memang sengaje highlight kan perkataan senior jadi mcm ni  ' senior ' ... hehheh.. motip? and then again according to my calculations...........

 aku + senior = bangge diri

hak3hak.. thats what i got only.. peace :D


No comments:

Post a Comment