peng 'itot'

Tuesday 31 July 2012

hari tua ku suda tiba

ASSALAMMUALAIKUM w.b.t

hai ! hai ! hai

now, it's time for me to grow old
hshShshs
the teen' is disappear and it will replace by ty'

31 JULAI 2012
saya duduDHIYA bukan nama sebenar
dengan ini mengumumkan 
saya sudah pun berusia 
20 tahun
~and I will repeat it again~

20 years old

*nah ambik kau huruf besar aku kasi*

but it is good for me
just to install a positive thinking in my head only nak sedap hati :D
semakin tua, semakin matang
? adakah aku sebegitu rupa ?
the answer is
* we will see *
hehehe

okeh
hari ni bufday girl nak wish something

1stly
happy birthday to me :D
* sambil nyanyi please *
happy birthday to you (me) 2x
happy birthday to duduDHIYA bukan name sebenar
happy birthday to you (me)
heheheh

2ndly
I wish my wishes will be granted 
so, that I can wish anything and it will be granted 
anything good only okeyh
:D haha :D

anyway, thanks for all the wishes 
you are my precious friend for eva
xkesah la aku kenal , aku xkenal
janji itu sahabat

jap,jap ambil moOd

shufffff *tarik nafas sikit

jOm nyanyi







"sahabat untuk selamanya, 
bersama untuk selamanya 
kau dan aku sahabat
untuk selamanya
setia"

by padi sahabat selamanya

okeyh kepade si suare kodok dibawah tempurung berlagu gemersik cuace mendung kelabu 
aku just ignore nyanyian korang sambil begini

thanks to all bebeh












No comments:

Post a Comment