peng 'itot'

Sunday 8 July 2012

wishlist oh wishlist

- fuhhhhh -
*smbil lap2 screen lapy*=.=''
besawang betul blog ak ni ea. Semenjak kau berubah wajah, ak terase tidak hengen lagi untuk berjuang menulis blOg yg dirasekan ala,ala diary nih.
=,.=''
~alAaa bermadah la pulak~
well setelah dikemukakan oleh seorang sahabat dengan kesawangan blog ak,
make dengan itu pada saat ini, hari ini, 
8/07/2012_2.39am
aku meniup-niup sawang ini
(bukan kisah benar okey part tiup sawang. sO jangan percaye)
~cait~
oke back to the story 

WiShList oWiShList


okey kate cikgu aku dulu, setiap karangan mesti ade definisi die tersendiri. make dgn ini aku nak bagitahu la ea ape makne wishlist ni walaupon korang dah tahu tapi ape lah salah kirenye hambe memberikan definisi tersebut :D

okey nk definisi dalam bahasa ape? hindu kah? malay kah? cina kah? espana kah? *trdorong dek bola baru-baru ni.
ouh okey
'bOring'
 i will make it faster okey

basically, wishlist can be define as a list that we seek for the future . This is my opinion only okey, i just make it as an easy conclusion from my thought. haha anyway well done . aku je yang faham !

mesti korang de wishlist yang tersendiri kan? Tidak kurangnye pade diri aku sendiri.

sO, what is my 
WiShList

?

?

?

~ jeng , jeng , jeng ~

okela tOp3 jela ea
macam Aladin and the genie tUuu

genie : i will grand you for 3 wishes only
Aladin : oke genie
not a real story dear -LOL-

1. Firstly, mekkah al mukarommah 
ouh please, please, please, please... nak pergi mekkah.. harap sangat ni. Please,please,please... of course sbg seorg muslim, aku teringin sekali menunaikan ibadah haji yang sekian maklum di dalam rukun islam yang ke berape ea anak-anak????
yEs yang ke-5
pandai betol :D
wiSh that i can go there
please,please,please
yAallah
berkatilah aku yaAllah

2. secondly, bina rumah untuk mak :D
memang dah jadi impian la nak bine rumah untuk mak. HaloO, walaupun aku xde degree or even diploma untuk melukis pelan (dip.kesetiusahaan aku ade ). Tapi semangat jitu berkobar-kobar macam lagu vince chong tu aku nak lukis rumah tu dengan idea and konsep aku yang tersendiri. Entah la kenape terase nak bine rumah. Maybe tu la yang aku mampu untuk balas jase kot. hehe. Well nak buat rumah kat kampung. Sebab mak cakap xmO duduk kat bandar. So, bile balik kampung, dear mak, please stay with wan and mokde oke. :D

3. thirdly, venice oh italy
nak pergi sane... nak jugak, nak jugak,.. wOw kota cinta ^o^ mestilah nak pergi sane. Tak kire lah for the HoneymoOn or for the trip. Venice tetap dihatiku :D

okey, itulah die wishlist ak. sO, cam mane dengan korang pulak
sile,sile,sile,sile
sile buat wishlist okey
chills ya'll
:D



No comments:

Post a Comment